Monday, February 2, 2009

Sepak Takraw


Semalam 1hb Februari aku menyaksikan pertandingan sukan yang amat aku minat iaitu sepak takraw. Aku merasakan perasaan teruja yang telah lama aku tidak rasa. Satu pertandingan yang amat hebat bagi aku dengan pelbagai gerakan akrobatik dan penuh seni. Semua itu membuat aku teringat pada zaman aku bermain sepak takraw pada waktu sekolah menengah dulu, kerana obsesnya terhadap sukan ini aku dan rakan sanggup membuat gelanggang sendiri tanpa simen dan garisan gelanggang hanya menggunakan tali semata2 untk bermain, tapi sayang semuanya berlalu begitu cepat. Hidup adalah perjalanan yang tidak dapat dielakkan, sekarang aku tidak punya banyak masa untuk bermain umur pun semakin meningkat keupayaan tidak seperti dulu. Aku tidak tahu adakah selepas ini masih punya ruang untuk aku bermain, aku berharap aku akan dapat terus dengan sukan ini. Andai aku berjaya dalam hidupku aku ingin menaikkan taraf sukan ini..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails