Tuesday, August 24, 2010

Selamat Tinggal Sayang




Entry kali ni xder kena mengena dgn yang mati kecuali yang hidup jer..Aku lah tu sebb aku masih hidup..

Aku rasa dah sampai masanya untuk kita berpisah..Dah lebih sedekad kita bersama, bermacm onak duri kita lalui bersama..kau sentiasa ada disisiku menemani aku x kira waktu aku gembira atau sedih..sehingga kadang-kadang aku berasa aku amat bergantung pada kau..

Walau pada awalnya aku hanya ingin bersama kau sekali sekala, namun hubungan kita semakin rapat dan erat sehingga amat sukar untuk dilepaskan..apabila bersama kita seperti berada didimensi lain, menghayati keegoaan dan keyakinan yang tidak dapat diperjelaskan dan difahami oleh insan lain..

Kita berjaya mengharungi segala rintangan untuk kekal bersama. Tentangan dari ibu-bapa ku, tentangan orang ramai dan juga kerajaan..Amat berat dan benar2 sukar untuk meninggalkan kau..

Semakin aku cuba lari semakin kuat keinginan bersama, aku terpksa lakukan semua ini kerana kau semakin cuba memanipulasi diri ini..sedikit demi sedikit kau menelan diri ini..aku x salahkan kau kerana memang itu adalah dirimu, kau x pernah paksa aku untuk kekal bersama..

Walau apapun terjadi aku telah bernekad aku terpaksa meneruskan perjalanan hidupku tanpa dirimu..mungkn kita akan bertemu sesekali, tetapi untuk waktu ini biarlah aku sendiri..


SELAMAT TINGGAL

7 comments:

CiK_AiDa said...

Namun begitu, aku akan tetap berada di sisimu, mengharungi onak dan duri...ranjau dan lurah akan tetap kita harunginya bersama....

Aku akan cuba berusaha untuk melepaskan ia dari mencengkam diriMu, dan selama ini begitu lama bertahta denganMu....

...(*_*)....

Noraide said...

kekasih ku seru

RG said...

hahaha..seram siot cter 2..hehehe...aku xtdo mlm kot sbb cter 2..hehehe..

En. Perut said...

gile babi punye jiwang!!! Fuhh~~~!!!
X tahan bro~~~!!! hahaha

Noraide said...

sekali sekala jer..

Nurul Adilla Azhaad said...
This comment has been removed by the author.
CiK_AiDa said...

gud luck...:D

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails