Saturday, August 14, 2010

Solat Tarawih





Salam kepada pembaca semua..pertamanya saya ingin mengucapkan selamat berpuasa dan terima kasih kerana sudi membaca post-post di blog saya..

Tanpa anda semua maknanya saya baca blog ni sorang2 bersamaan dengan syok sendiri..

Sempena bulan ramadhan yang mulia ni saya nak share sesuatu..apa yang ko nak share lagi x habis2 ke, asyik share jer..

Jgn la marah sharing kan caring hihiihi..

Oklah balik pada tajuk entry solat tarawih..Apa yang saya nak share kali ni adalah mengenai selawat untuk solat tarawih..

Pada sesiapa yang x tau,hihihiii..selawat ni dibaca sebagai salingan setiap 2 rakaat solat tarawih..

Selama ni sy main ikut2 jer bilal dan orang ramai baca x tau plk selawat yang sebenar..tahun ni terbuka hati nak tau macm mana bacaan yang sebenar so sy search n googling..

Dah search dan jumpa so sy share lah...

Apa yang mampu sy share cuma link saja..harap dapat membantu anda semua juga. Sy jumpa 2 versi 1st versi Johor (ye la sy kan orng johor) 2nd versi umum..

Pada sesiapa yang nak tau jugak selawat tu mcm mana boleh lah melayari link dibawah..

1) Selawat Tarawih Johor
2) Selawat Tarawih Umum

kredit to Orangorangs & ArabMykrk

Sekian selamat beramal

Share

6 comments:

RG said...

hahaha..poyos...g ke tarawikh r nie..hehehehe..

Noraide said...

tarawih bkn pergi bang tarawih dibuat..
Semoga ramadhan kali ini lebih baik dan berkat untuk kita semua.. :)

CiK_AiDa said...

hehehe...marila kita bersama-sama mengerjakan solat terawih beramai-ramai di MSI.

Noraide said...

kat tempat len xleh wat ker??

mykrk said...

Assalamualaikum tuan. Jazakallahu khairan kerana mempromosikan link dari blog saya. Mohon maaf, linknya telah berubah ke http://arabmykrk.com/gift/muat-turun-percuma-bacaan-solat-sunat-tarawih-johor-2.html

Selamat bertarawih dan menjalani ibadah puasa.

Terima kasih.

Noraide said...

Waalaikumusalam terima kasih kerana info berkenaan. InsyaAllah saya akan update..

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails