Wednesday, August 14, 2013

Cara Untuk Pergi ke Mana Sahaja



Salam sejahtera setelah lama saya menyepi..Jangan marah kerana saya tengah menyusun kehidupan..hahahhahaa..

Okla hari ni saya sambung kembali tugas saya untuk berkongsi apa yang saya tahu dan bermanfaat pada saya dan InsyaAllah kepada anda semua juga..

Ceritanya bermula lebih kurang begini, pernahkah ada semua terfikir jika anda dikehendaki pergi ke negara  yang tidak pernah anda kunjungi. Sudah pasti kita akan buat searching penerbangan yang boleh membawa kita ke negara yang berkenaan. Jadi bagaimanakah cara pantas untuk kita mengetahui flight-flight yang boleh menjadi pilihan kita untuk ke negara itu.

Teknik terulung yang kita lakukan mestilah pergi tanya org yang dah pernah pergi tempat tersebut betul x? Maka di sini saya berbesar hati berkongsi satu website rome2rio. Apa bestnya website ni, anda cubala tengok, ish-ish dah bagi betis nak peha pulak...Jangan marah yer..

Ok secara ringkasnya website ini akan meminta anda memasukkan tempat permulaan perjalanan anda dan tempat destinasi anda. kemudian enjin pencarian bermula, maka akan keluarla pilihan-pilihan kapal terbang, bas, taxi, bot, prebet sapu, beca dan lain-lain lagi. Terdapat juga anggaran harga. Lepas tu anda pilihlah company penerbangan mana yang sesuai..

Jadi apa tunggu lagi cuba try testla..

Share


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails